PREUS I POLÍTIQUES D'ENVIAMENT.
Preus
Els preus que pots trobar a BGrup.es són competitius amb la resta dels distribuïdors d'hostaleria, així com supermercats tradicionals i els online. A més, oferim ofertes mensuals que pots veure marcades amb el símbol "O" perquè gaudeixis d'un estalvi addicional i mòduls promocionals per augmentar l'estalvi.
¿Els preus inclouen IVA i impostos?
No. Tots els preus que pots veure en els nostres productes són abans d'impostos, se'ls ha de sumar l'IVA, el Punt Verd i el IBEE quan procedeixi. Al final de la compra o en consultar el carret, veuràs desglossat l'import del mateix .
Mètodes de pagament
Si ets un client professional d'hostaleria podràs optar per el teu mètode de pagament habitual negociat amb nosaltres, o el pagament amb targeta de crèdit. Si ets un client particular, l'únic mètode de pagament vàlid és mitjançant targeta de crèdit. En el pagament per targeta proporcionem sempre una passarel·la segura per poder efectuar el pagament del mateix.
Enviaments i terminis de lliurament
Un cop rebuda la comanda i preparada amb la màxima diligència possible, ens posarem en contacte amb tu per acordar un dia i un horari de lliurament per dur a terme el servei. Aquest termini no ha d'excedir de 48-72 hores.
Devolucions
La nostra política de devolució, tal com dicta la llei actual en vigor, és de catorze (14) dies naturals des del moment en què reps el lliurament. Si necessites fer alguna devolució, escriu-nos un correu a contacto.web@bgrup.es usant com a assumpte "Devolució de productes" i indicant el número de comanda, l'article i la quantitat a retornar i el motiu de la devolució. El producte ha d'estar en el mateix estat en què es va lliurar i conservar el seu embalatge i etiquetatge original. L'enviament s'ha de fer usant un format d'embalatge que garanteixi la devolució en bon estat. S'ha d'incloure una còpia de l'albarà de lliurament dins del paquet, on s'han de marcar els productes retornats. Qui paga les despeses d'enviament en les devolucions? Si el motiu de la devolució és per alguna errada per la nostra part (el producte no està en bones condicions, no és el que tu havies demanat, etc.), nosaltres ens fem càrrec de la recollida. Si el motiu és un altre (els productes es van servir correctament però has canviat d'opinió, o no són del teu gust), B-Grup abonarà el cost dels productes exceptuant les despeses de la devolució que aniran a càrrec del client.
Com inicio el procés de devolució?
Un cop enviat el correu com indiquem en el punt anterior, ens posarem en contacte amb tu per indicar-te com procedir de la forma més ràpida i còmoda
El teu usuari té diversos establiments assignats. Si us plau, tria el que vols usar durant aquesta sessió.